czwartek, 24 maja 2012

angliaa!

Ahhh no i po maturach. Angielski udało mi sie zdac co prawda tylko 60% ale jest spoko myslałam ze nie uzyskam 30 nawet ;)

Dzisiaj musze się zaczac pakooooowac... ugh wkurza mnie i to jak i cala reszta. Najbardziej przeraza mnie to ze nie znajde pracy :(

Nie wiem kiedy odezwe sie pponownie... bede miała bardzo ogranioczony dostep do internetu, jak uda mi sie naskrobac cos raz na 2-3 tygodnie to bedzie super.

Zostawiam Was z angielskimi inspiracjami ;)









6 komentarzy:

  1. Fajne te inspiracje ;D
    Pracę znajdziesz, Nie martw się na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowym etapie życia :D Wiedziałam, że zdasz ten angol ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam angielskie inspiracje ..! <3
    I Życzę wytrwałości w kolejnym etapie życia :]
    Świetny BLOG ^_^
    Zapraszam do siebie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com
    + Liczę na nowych obserwatorów ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kocham kocham <3

    obserwujemy? ja już..
    http://makeyourselfbraver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń