piątek, 6 kwietnia 2012

;)

jej niedługo świeta ;) nie moge sie doczekac.
W tym roku nie odmówie sobie kawałeczka kazdego z ciast jakie przygotują mama z babcia <3
Oczywiscie z umieram nie mam zamiaru martwic się poswiątecznymi dodatkowymi centymetrami :O

a dzisiaj mam w planach zadbac o siebie i wypróbowac nowe kosmetyki do ciałka. Oczywiscie wrazeniami podziele
się tutaj z Wami ;)

a Wy macie jakies plany co do diety w swieta ? a moze tak jak ja porzucicie ją w pewnym stopniu na te dni ;>
a tu macie moje ulubione lakiery ;) szczególnie polecam ten z eveline i GOSH.




6 komentarzy:

  1. z Gosha podobno dobre lakiery, ale okropnie drogie ... 25 zł za mała buteleczke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem to dobra cena za ten lakier. Jest wart ;)

      Usuń
  2. miałam ten zółty z rimmela, ale robi okropne smugi... i nie kryje. zeby paznokiec miał ładny kolor musiałam kłasc az 4 warstwy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to niestety prawda. Trzeba sie nieźle namęczy. Jednak efekt koncowy jest jak najbardziej łał ;)

      Usuń
  3. Ja zbytnio i tak sie nie ograniczam w Swieta, bo jestem szczupla i mi nie zaszkodzi pare nadprogramowych kilo :D hihi :) Pozdrawiam i zapraszam- może masz ochotę się poobserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaję również ;) i pozdrawiam serdecznie, czekam na nowe posty! ;)

    OdpowiedzUsuń