niedziela, 29 kwietnia 2012

smutno...

Nie sadziłam , że az tak bardzo będzie mi żal rozstania z klasą... baa nie sądziłam ze w ogólne zrobi mi się żal...
Od jutra wypada zaczac przygotowywac się do matury. Najgorzej bedzie z ustnymi ... ;/ o matmie nie wspominam nawet bo logiczne ze jej nie zdam ;D
za chwile wyjazd, juz tylko 20 kilka dni... Jak ja się tam odnajdę? o looosie tym bardziej że moje serce najchetniej by zostało tu. Ale przeciez nie ma sensu zostawiac serducha komus kto go nie chce (?)

A jak Wasz weekend majowy? Jakies plany? Mój zaczał sie cudownie ale dzisiaj juz dobiegł konca... nie mam planów ani ochoty na nic zbyt mi smutnooo łeeee




chcecie ciuszki i znizki na nie? polecam swietny konkurs klik ;)

3 komentarze:

  1. matura sie nie przejmuj, powaznie nie jest wcale taka ciezka ;) ale przyjaciol ze szkoly szkoda i to bardzo ....

    OdpowiedzUsuń
  2. organizujcie meetingi a napewno kontakty sie nie urwia !:* wrocilam !!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na maturze!

    Dziękuję za komentarz u mnie! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń